суббота, 8 сентября 2018 г.

Заліковий захід

Міністерство освіти і науки України
Криворізький державний педагогічний університет
Кафедра педагогіки



Бліцтурнір "Про все по трошку"



                        Підготувала студентка
фізико-математичного факультету 
групи ФІ-15
Удовиченко Дарія Миколаївна



Кривий Ріг - 2018




Форма проведення: бліцтурнір.
Мета виховного заходу: формування нових знань, згуртування колективу, розвиток творчих здібностей кожної дитини, виховання соціальної активності підростаючого покоління.
Учасники: діти 9-10 років у кількості 18 чоловік, 2 команди по 9 чоловік. Журі –  вихователь загону, представник адміністрації табору.
Тривалість: 1 година 20 хвилин.

План:
  1. Організаційна частина: привітання, вступне слово, ознайомлення з темою та формою заходу;
  2. Поділ учасників на команди (2 команди по 9чоловік). Роз’яснення правил;
  3. Завдання бліцтурніру;
  4. Творча частина;
  5. Підведення підсумків, нагородження учасників.
  6. Хід виховного заходу:
    1. Організаційна частина. Учасники розподіляються на 2 команди згідно жеребкуванню. Команда отримує список завдань, які необхідно виконати. Пояснюються правила гри, часові обмеження, вимоги до робіт. 
    2. Основна частина. Бліцтурнір включає в себе ,різноманітні запитання,ці питання стосуються різних областей,тому і назву він має "Про все по трошку".Цей захід включав в себе три основні частини.Перша це 20 запитань,на які мають відповісти діти,в цьому їм допомагають картки,які учасники знаючи відповідь піднімають їх як найшвидше.Таким чином,учасники заробляють бали для команди. Друга частина,складає творчу активність,команди мають листок А4 та мають як найшвидше намалювати такі предмети:сонце,хмари,дерево,дім,квіти та тваринку або людину.Але завдання ускладнюється тим,що все це діти малюють крейдою.Третя частина,після якої йде підрахунок балів,це знову останні 20 запитань.
    3. Підведення підсумків. Далі команди підраховують свої смайлики, які переводяться в бали.Журі виставляє оцінки за творчий конкурс, які сумуються та виводиться загальна кількість балів у кожної команди. 
Самоаналіз виховного заходу
Даний виховний захід було вибрано тому, що він надає можливість оновити знання  дітей.
В таборі не тільки оздоровитися,а й згадати або дізнатися якісь цікаві факти.  Завданнями заходу було визначено набуття нових знань, згуртування колективу, розвиток логічного мислення.
Результати заходу показали,  що діти охоче беруть участь у подібних заходах. Звісно,спочатку дітки не зовсім були зорієнтовані і не так активно відповідали на питання,а далі навіть якщо й не були впевнені в своїй відповіді все одно відповідали.Що показало їх відкритість і зацікавленість.
Творча частина мала не тільки часові обмеження хто найшвидше,а й логічний аспект,так як діти мали б включити логіку і розподілити учасників так,щоб кожен відповідав за свою частину малюнка.Мені були приємно,що всі діти розподілилися так що всім вистачило деталей малюнка і всі приймали в цьому участь.
Але разом з тим варто відзначити і певні недоліки в проведенні заходу. Перш за все, це - недостатньо чітке формулювання та роз'яснення правил заходу для дітей.Тому діти не одразу зрозуміли,що не можна викрикувати,а лише піднявши картку дати відповідь.Тому довелося за викрики не давати бали. Тому в подальшому варто одразу показувати дітям мету, завдання та більш чітко пояснювати правила заходу, щоб вони могли розуміти, чому їм буде корисно брати участь в тій чи іншій справі. 







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.